Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем климатроник

    здравеите имам проблем с моторчето на климатроника ,колата я имам от 2 дена ,и съм леко разочарован ,като вляза в колата и се чува шум от дупчиците над пепелника като отворех пепелника и си сложих ръката се оказа че е моторче нещо като червяк натисках и вартях всичко вазможно ама не спира ,друго което не и е наред гори масло но не постояно а периодично изтумря и после се оправя мисля си за маслен сегмент преди 10 минути и мерих компресията беше от порядака на 12 -15 ,и докато се добера до свещите установих че гнездата им са пълни с вода догоре тъпака от дупница я е мил зверски възмогно ли е от това да е горила масло от време на време,малката свещ анода и е като молив заострен ,не като на всички нормални свещи (нормално ли е) ,големите са двуполюсни нжк ,с какви да ги сменя, аиде за сега толкова помагаите със савети ,че ми иде да я запаля

  • #2
    Щом пуска маслото на моменти може да е от масления сепаратор той се намира в пластмасовия капак на клапаните и се почиства и проблема може да изчезне има писани няколко теми потърси, ако имаш възможност отиди на диагностика или сам провери да няма някоя нагоряла бубина и лула от водата с която са били пълни кладенчетата на свещите.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      И все пак каква е колата ще споделиш ли? Двигател, година. Като я имаш от два дена как разбра че гори масло? Може би "изтумря" означава изпушва, обаче може и да означава и адски много други неща
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
      ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
      Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

      Comment


      • #4
        колата е 1.6 16 клапана туин спарк 98 ноември. как разбрах ли на 22 километра от дупница след мен имаше димна завеса , 30 минути след като сам я платил -направо умрях ,а преди това в автокъшщата я карах около 10 минути и после я бримчих на място докато отвори големия кръг колата работеше перфектно тих двигател ,стабилни обороти на място ,имаше само проблеми при потегляне до 3000 оборота и после си пееше , и званя на собственика и му казвам че колата е умряла след един час тои идва с некав маистор и плахо завърта ключа и отзад нищо форсираме я на изключвател черен дим не синкав като преди това (маисторът) каза от седенето се било стекло масло в цилиндрите и сега се е удухало и до стара загора ще е перфектна и доло горе позна на магистралата пак изпуши но преди стара загора си беше нормална -днес и долях 1,5 литра масло приста 15в40 ,а в събота ще и сипя 4 шишета газ в цилиндрите (профилактично) и ще търся тоя маслен удушник сепаратор или квото е там ,ако има някои снимков материал ннека предостави и на дебитомер и него ще почстя

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от reistar
          приста 15в40
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Ей ти си реши да я умориш тази кола как ще я караш с приста това е грешка казахти това с изпушването се дължи на запушен маслен сапаратор намира се в пластмасовия капак на клапаните разглобяваш го взимаш нещо за почистване може и бензин и го почваш докато не светне. А това с газта в цилиндрите няма да ти помогне ако имал спекъл сегмент ще пуши постоянно. И се разрови малко из форума за да разбереш че Алфа Ромео е автомобил за който има особени изниквания към маслото защото с това вкарване на прекъсвач и тая приста работата не отива на добре.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Добър избор!
              ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

              Comment


              • #8
                спокоино ще е с друго масло но като сипя газ после маслото и гаста се изхвърлят ,значи свалям капака на цилиндровата глава и то е там гарнитурата цяла ли е или краи свещитре има малки гарнитурки пък колкото до маслото приста е гъсто и евтино 4 лв литара бмв 525 само с такова се кора и го гори по малко

                Comment


                • #9
                  Гарнитурата е цяла ама ще се наложи да цапаш със силикон щото тече после
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    да не я сменям така ли , или и на новата се налага да я мажа с силикон, и имали вероятност като е от аломинии да е крива

                    Comment


                    • #11
                      така както си тръгнал се тая дали ше я мажеш ...
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Това за което ти говоря е пластмасов капак гарнитурата му е специална профилна от гума струва около 30лв по обикновена марка и въпреки това пак се маже със силикон ако старата не е напукана и е мекичка остави я. Това за което ти говориш е гарнитура на главата там се смяния задължително.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от търтей
                          така както си тръгнал се тая дали ше я мажеш ...
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment

                          Working...
                          X